23 Nisan 2008 Çarşamba

Yahoo mu? Google mı?

Bugün İnternette Gezinirken Aklıma Birşey Geldi..

Dünyada En Çok Ziyaret Edilen Site Hangisidir?

Herhalde Google'Dır Dedm ve Kuşkum Olmamasına Rağmen Büyük Bir Merakla Girdim Alexa'ya.

Google'ın 1. Olamadığını Görüncee Şoke Oldum..Yok Canım Dedim..Her Halde Bilgilerde Hata vardır Dedim Hatta Teyid Ettirmek için Mail Bile Attım.

Ama Sonuç Burada işte..1. Google Değil Yahoo

Buyrun;
İşte Google
İşte Yahoo;
Not:Resimler Orjinal Alexa Sitesinden Çekilmiştir ve Üzerinde Kırpma Haricinde Bir Değişiklik Yapılmamıştır.
Orjinal Linklerden Bakıldığında da Aynı Sonuç Görülecektir

Google Alexa Details
Yahoo Alexa Details

Yahoo Bu Hitleri Nasıl Elde Etti? Hitler Organik mi?Yazının Devamında...

Yahoo'nun Organik Hitleri ile Google'ı Alt Edemeyeceğini Düşündüğüm İçin Araştırmaya Başladım...Yahoo Bu Hitleri nereden elde ediyordu?

öncelikle hit değişimi ve hit makinası sitelere baktım.
Ve Başka Bir yere Bakmama Gerek Yoktu Çünkü Yahoo Bayağa Para Harcayıp Hit Makinalarında Site Başına 100.000'den Fazla Kredi Satın Almıştı...

Saydığım Hit Makinası Sayısı En Az 10.
Daha da Vardır Eminim ki.

Sitelerden Yahoo'nun Kalan Kredisi,Ödeme Yapma Yolu Hakkında Ayrıntılı Bilgi istedim Ama Müşterilerinin Savunmakta Israrlı idiler..Belli Ki Yahoo'Nun Reklam Kordinatorleri Bayağa İnce Düşünmüşler..

İşte Yahoonun Hikayesi de Böyle.


Not: Dökümanın Bilgi Kaynağı;

Tüm Döküman Buna Dayanarak Yazılmıştır.
Bu Döküman'da Yazılanlar Yazarın Kendi Görüşleridir.

0 yorum: