11 Ocak 2009 Pazar

[Google Favicon Değiştirdi] mi..?

Genellikle takip Ettiğim Bloglardan Birinde Bugün şu yazıyı gördüm,

konuyu toplarlayacağı ve fazla uzun olmadığı için fieldset tagları arasında konuyu yayımlamakta sakınca görmüyorum.



Google Favicon Değiştirdi



Google eski faviconundan sıkılmış heralde, favionunu tekrar değiştirmiş.

Az önce internete girince farkettim. Gayet renkli ve güzel olmuş. Ben beğendim.


Yazı GokhanBlog 'dan Alıntıdır ve Yazarı Gokhans tır.

Bundan 2 Gün önce yazılmış, şu anda aldığım ekran görüntüsü ise bu şekilde ,

(Boyutu Azaltmak için kaliteyi düşürdüm)

Anlamadım,ne iş.

google adeti olmadığı şekilde 5dakikada 1 faviconmu değiştirmiş,yoksa bendemi bir yanlışlık var:)

3 yorum:

gokhans dedi ki...

Sorun önbellekten kaynaklanıyor.Tarayıcın yeni ikonu almak yerine önbellekten göstermiş.Önbelleği temizle veya başka tarayıcı kullan faviconu görürsün.

MaRKeRs dedi ki...

Teşekkürler,Daha demin Farkettim Yeni ikon görünmeye başlamış..

Yazdığığn Gibi,Gayet hoş..

Unknown dedi ki...

çalışmalarınız da başarılar

seoekle.com