4 Mayıs 2008 Pazar

Bedava Hosting..250 Mb !

Free Web Hosting

Arkadaşlar Bugün Kendi Sitesinin Açmak İsteyenler için Bir Yazı Yazacağım..

Bir Free Host Hikayesi :)

İlk Gördüğümde Yok Artık Dedim Çünkü Mükemmel Özellikleri vardı..

Aldım Bir Tane Kendim Denedim Kendim Gördüm :)
En Önemli Özelliği Kendi Domaininizi Kullanabilmeniz Bulun Boş Bir Domain Çekin Burdan Hostu

Neyse Uzatmadan Ayrıntıları Vereyim..

Özellikleri ;

*** 350 MB of disk space (350mb alan)
*** 100 GB of data transfer (100gb Veri Transferi)
*** PHP and MySQL support (php ve mysql desteği)
*** cPanel control panel (cpanel kontrol paneli)
*** Absolutely no advertising! (Tamamen Reklamsız ! )

Hemen Katılmak için Buraya Tıklayıp Ardından Yukarıda Order Now! tıklayın

Subdomain Olarak .Site88.net Seçeneği Sunuyorlar Ama
Co.Cc veya Uni.Cc Gibi Seçenekler Farklı Alternatifler Olarak Kullanılabiliyor

Bunun için

www.co.cc
veya
www.uni.cc

adreslerinden istediğiniz domainleri kaydedip NS leri yönlendirmek size kalıyor.

Banner'a Tıklayıp Üye Olabilirsiniz ;

Free Web Hosting

0 yorum: