17 Mayıs 2008 Cumartesi

Yeni Bir Başlangıç..

Arkadaşlar İşletim Sistemim Aptallaşmaya Başlayınca,Mantıksız Mantıksız Hatalar Almaya Başlayınca Vista İşletimSistemi PC'me Format Vakti Geldiğini Anladım..

4 Gün Önce Lenovo Bilgisayarımın Resque And Recovery Özelliğinden Format Atmayı Denedim. İlk Defa Deneyecektim Zaten.

Resque And Recovery İşletim Sistemini Yüklemekle Kalmıyor Bilgisayarın Tüm Gerekli Sürücülerinide Yüklüyordu..

Yüklemenin Sonuna Doğru Bir Hata Aldım.
Ne Olduysa O Zaman Oldu..

Bilgisayardan Resque And Recovery Dolayısıyla Vista Gitmişti.

Aldım XP'yi ; Çaktım Formatı.
Sürücüler ? Yok.

Girdim Sitesine Açtım XP Driverlarını Hepsini Aldım Yükledim.
Tertemiz Bilgisayar ; Tertemiz HD ; Fıstık Gibi Donanım ; İnternet ?
Yok. Wireless Sürücüsü Yok. İndirmemişim.

Gene Taradım Taradım Yok..

Bugün Fark Ettim Sürücülerde 2. Sayfaya Bakmamışım :)
Çektim Hallettim..

Vista Alacaklara Tavsiye Ediyorum.

Almayın Arkadaşım Berbat Bişey ya :D

0 yorum: