19 Mayıs 2008 Pazartesi

Youtube Değil Tatlım DenizTube :)



Arkadaşlar Az Önce Üye Olduğum Webmaster Forumlarından Birinde Gezerken Gözüme Bir Konu İlişti.

Başlığı " Youtube Artık Bitti! " İdi..

Girip Yoo Youtube Gayet Güzel Açılıyo Diyecektim ki Ne Göreyim :) Konuda Aynen Bunlar Yazıyor..


Youtube Artık Bitti!

ARkadaşlar youtube sitesinin biz Türk'lere neler ettiğini hepimiz az çok biliyoruz..

Peygamberimize, atamıza, dinimize hakaretler eden videoları sürekli yayınlıyorlar..

Dikkat ettinizmi ben bir video yüklesem içerisinde en ufak bir erotiklik olsa anında siliniyor veya hiç kabul bile edilmiyor.. Peki Atatürk'e yapılan hakaret videosu neden youtube'ta 2-3 gibi bir süre yayınlandı..

Valla biraz garip dimi!!Neyse bizde baktık ki bu amerikan sitesinden bize hayır gelmeyecek başladık Türk video paylaşım sitelerini araştırmaya... Karşımıza ilk izlesene.com çıktı ama birde baktık ki buda Türk değil, Truero diye bir firma izlesene'yi götürüyor.. Başka sitelerde karşımıza çıkmadı değil bir sürü ama bu seferde hiç biri 1 dakikadan erken açılmıyor.. Bekle Allah bekle ki site açılacak ta video izleyeceğim. Ne iştir baba bu yaa....Bizde oturduk kendimiz bir site hazırlayalım dedik.. Hem erken açılsın hemde Türk insanının youtube'tan beklediklerini fazlasıyla karşılasın..

En sonunda güzel bir tema ile bir site hazırladık.. Sizlerden de bu yazımız boyunca okuduklarınızı göz önünde bulundurup bize destek olmmanızı rica ediyorum.. Benim adım fatih, herhangi bir konuda görüşmek isteyenler deniztube@gmail.com adresine mesajınızı beklerim..

Gel gelelim sitemize sitemiz http://www.deniztube.com/ ve sloganımız da YouTube Değil Tatlım DenizTube Şimdden destekleriniz için teşekkürlerimi sunuyorum..LovelessGentVideo izle


Nedendir Bilinmez (!) Bana Çok Mantıklı Geldi..

Artık Youtubeyi KullAnmıyorum ve DenizTube'yi Sonuna KAdar Destekliyorum.

2 yorum:

YoUTUbe dedi ki...

Öncelikle desteğinize teşekkür ederim. Sitenizde bu konuya yer verdiğiniz içinde ayrıca teşşekkür ediyorum.

Bizim anlatmak istedğimizde youtube sitesinin ülkemizde bu denli popüler olmasını biz sağlıyoruz.. Onun yerine deniztube'nin kullanılasını rica ettik ama baya bi tepkiyle karşılaştık.. Neyseki sizin gibi bizi anlayan arkadaşlar varda hevesimiz kursağımızda kalmadan yolumuza devam ediyoruz..

Tekrar tekrar teşekkür eder blog'unuzun da çok güzel olduğunu belirtmek isterim.. Yakında açılacak dizinimiz de sitenizi görmekten mutluluk duyarız..

Sevgiyle kalın

LovelessGent
destek@deniztube.com
YouTube Değil Tatlım DenizTube

MaRKeRs dedi ki...

mSiz O Tepkilere Aldırış Etmeyin..

Youtube Önem Kaybedecek Diye (!) Yolunuzu Kapatmak İstiyorlar.

Youtube Hiçbir Şekilde Giriş Olmayacak Şekilde Yasaklanması Söz Konusu.

Bu Olursa İnşallah Yolunuz Açılacak.

Desteğimiz Arkanızda.