12 Haziran 2008 Perşembe

Dünyanın En Zor Oyunu ( Mu ? )


Arkadaşlar Belki Bu Oyunu Görenleriniz Olmuştur.


YukarıdaKi Resimde Oyunun İlk Bölümü görülüyor..


Oyun Tamamen Mantık ve Hızlılık Oyunu.

Hızlı Düşün Çabuk Karar ver Olayı Yani. Şekilde Gördüğünüz Kırmızı Kare blok Tarafımızan Yönetiliyor.yunda Sadece Ok Tuşları Kullanılıyor. 2 Ok Tuşuna Aynı Anda Basarak Kzey-batı gibi yönlere Kayma Hareketi Yapabilirsiniz.




Amacımız: Açık Yeşil Alandan Başlayarak Duvarlara ve Mavi bloklara Çarpmadan Karşı Yeşil Bölgeye Ulşamak ve Varsa Bölgedeki Sarı Yuvarlakları Toplamak.









Şekili Görünce "Ohoo Yanından Geçerim Gideirm Yeşil Yere" , "Bu Nasıl Oyun ? " , "Bebek Oyuncağı !" Gibi İfadeler Gelebilir.









Gelmesin Çünkü Öyle Değil :)




o Mavi Bloklar Sağa sola Hızlı Bir Şekilde Hareket Ediyor ve Biz Bloklardan 2 Kat daha Yavaş Hareket Ediyoruz.









Çoğu Kişi 4. Bölüme Gelip Orada Takılmış.Ben Bi Naasıl Geçileceğini Anlatayım Siz Takılmayın :)










Şekil A'da ( Solda ) Gördüğümüz 4. Bölüm.Ortadaki Bir Merkez Etrafında Hızlıca Dönüyor.







Sarı blokların 3 ünü de Alıp Diğer Yeşil Bölgeye Ulaşmamız Gerek.







Adım 1. En Çok Zaman Kaslması için Sarı Blok,Kırmızı Blok ve ,Mavi Çubuk



(Mavi Noktalardan Oluşuyor Hani) Aynı Hizaya Geldiği Zaman Sola Doğru Kayarak Yola Çıkıyoruz.







Sonra Kayma Yönünü Değiştirerek



(Aşşağı Ok Tuşu + Sağ Ok tuşu )





Sarı Noktaların Üzerinden Geçiyoruz. İlk Defa Oynuyorsanız 5. deneyişte Yaparsınız muhtemelen.



Oyunu Oynamak İsteyenler Oyuna Yapımcısının Yayın Linkine Aşşağıdan Ulaşabilirler:

Armor Games : The Worlds Hardest Game ( Dunyanın En Zor Oyunu )


Gelelim Benim Rekoruma..
Ben 8. Bölüme Gelmiştim Ama O zaman SS Almak Aklıma Gelmedi.
Sırf Yazı Yazcam Diye Bi Daha Oynadım anca 6. Bölüme Geldim :)

Kanıtla diyen Olucak (Haklıdır Bölümler zor.)


Buyrun Kanıtı:




Arkadaşlar 6. Bölümü geçen artık yorum Yoluyla 1 Ss yollar :)

Merak Ediyorum ama Geçemiyorum :D

0 yorum: