23 Haziran 2008 Pazartesi

Rapid Fazla Oldu Artık ..!

Arkadaşlar İnternet Üzerinde Bulunan En Çok Bilinen ve Kullanılan Dosya Paylaşım Sitesi Rapidshare Zaten Son Zamanlarda Premium Olmayan Kullanıcılara Karşı Başlattığı Tabiri Caizse " Eziyet " in Kapsamını İyicene Artırdı...


Önce Şu Kedi Olayı..


İnternette igilizcesi İyi Olmayan Yada Benim Gibi İngilizcesi Olup ta Dikkat Etmeyenlerin İnternette " Çok Harf Çıkıyoor " Diye Dolaşan Türklerle Doldu..

Tam İnternet Bilgilenmeye Başladı ; Bu Sefer Daha da Beter Oldu..


Arkadaşlar ; Soruyorum Size Bu Resimlerdeki Harfleri Bir insan Oğlu Okuyabilir mi?









Arkadaşlar Yukarıdaki Logolar RESMEN OkunmasıN Diye Tasarlanmış...


İlla Premium Satacaklar : Ama Biz Yemeyiz Arkadaşlar ; Bize Kimse Zorla Birşey Satamaz...
Arkadaşlar bugün indirmem Gereken önemli Bir dosya vardı..


Baktım Rapide ; KArşıma bu Resimler çıktı.


Yazamayacağımı Biliyordum ; denemedim bile..
Rapid böyle Giderse ( Hatta Düzelse Bile ) Ben Türk dosya Paylaşım Oluşumlarını Desteklemenici rca ediorum..

misal :


Altta Rapidden 2 İmage Vertifacion Code ( Doğrulama Kodu ) Görüyorsunuz..







0 yorum: