11 Haziran 2008 Çarşamba

VDSL 2 Geliyor .. !




Türk Telekom un geçen yıl açıkladığı vdsl2 - 30 kat hızlı internet çok yakında hizmete giriyor...


Türk Telekom un yaptığı fiyat açıklamasına göre şimdilik vdsl2 yi kimler kullanır merak ediyorum.

Buyrun VDSL ücretleri :

Servis sağlayıcılar için vdsl2 ücretleri:
16 megabit vdsl2 bağlantısı 98 ytl
32 megabit vdsl bağlantısı 128 ytl

Biz kullanıcılar için vdsl ücretleri:

16 megabit vdsl2 bağlantısı 129 ytl
32 megabit vdsl bağlantısı 169 ytl
Fiyatlar baya bir yüksek görünüyor.Ayrıca vdsl2 yi kullanmak için yeni uygun bir vdsl2 modem almak gerektiğini, bu sistemin normal modemlerde çalışmayacağınıda göz önüne aldığımızda, kim kullanır bunu diyesim geliyor

...Mesela siz..Siz vdsl2 yi nasıl karşılıyorsunuz, kullanmayı düşünüyormusunuz?..

4 yorum:

Unknown dedi ki...

hızlar çok iyi bence.okuduğum bi habere göre bir dvd filmi 4 dakika kadar kısa bir zamanda indiribilcekmişiz.yani şimdiki gibi saatlerce beklememize gerek kalmicak.ben sevdim vdsli.

MaRKeRs dedi ki...

Yorumunuz için Teşekkürler.

Açıkçası Geçerli Açıklama Bana Abartılı Geldi.

Yaklaşık 700mb Gibi Bir Büyüklükteki dosyayı 4dk da indirmek 700/4 hızla indirmek demektir.

Umuyoruz Türk Telekom Bunları Bizden Önce Düşünmüştür.

Unknown dedi ki...

ben birçok yerde okudum bu haberi yalan olabilceğini düşünmüyorum. ayrıca bu kadar reklamı yapılıyo olduğuna göre düşünmüşlerdir tabiki.

MaRKeRs dedi ki...

Açıkçası Aynen Bu Şekilde Düşündüm..

Düşünülmüş Olması Gerekir..
Çok Kişi var Bu İşin içinde.

En Azından Başlangıç için Sonradan Artırılmak üzre "Beta" Bir Kapasite ayarlamışlardır.